lørdag 5. februar 2011

3 t søvn og GJESP

(fra spania)
Ja fikk da 3 t søvn.
Så var det på tide å stå opp igjen.
Snuppa var ikke bedre så vi dro til legevakta.
Der fikk vi ei damelege som syntes jobben er det værste hun veit så det var det.
Hun har øre og halsbetennelse.(HVA SA JEG??)
Men fikk ikke noe for det.
Så fikk hun hoste saft.
Efedrin.
Det likte ikke jeg,men som hun på apoteket sa var det var en veldig liten dose for henne så var nok helt greit å bruke.
Hun fortalte at de gir ikke til noen vis de ikke virkelig må ha det.
Snakket med mamma og hun fortalte at jeg har jo brukt det "mye" når jeg var lita og jeg er frisk.
Og ei på jobb fortalte også det at hun brukte på sønnen hennes og han er frisk.
Så vi får prøve litt da.
Å håper at hosten gir seg.
Nå sover hun så det skal jeg å.
Natta(eller dagi ;) )
Skriver mer i kveld.

I-A

2 kommentarer:

  1. Søt du er på bilde vennen =) hihi.. nydelige ia =) håper jenta de blir bedere..må bli bedere =) stoor klem yvis

    SvarSlett
  2. takk vennen :)
    Synes det bilde er bra selv ;)
    Ja satser på snuppa blir bedre nå.Er i fin form selv om hun har feber osv.
    Kgid

    SvarSlett