fredag 25. februar 2011

HELG,helg,helg :)


Nærbildet av øyene ;) he he

I dag startet jeg tidlig på jobb,,snuppa våknet halv 6 å jeg sto opp med henne.
Når jeg dro så sto Ander opp,han hadde seinvakt i dag.
I dag var vi veldig få barn på jobb..
Det er uvanlig ;) Men digg.
Så var vi ute.
Det var kun -1 men veldig kaldt.
Det blåste surt.
Siden vi var så få fikk jeg lov av min snille pedleder å avspasere en time.
Kom hjem og kjørte Anders på jobb.
Gikk litt rundt på sentret før jeg hentet snuppa tuppa som koste seg så fælt i bhg.
I dag hadde de hatt disco,å til lunsj var det grønne disco vafler.mmm det hørtes godt ut eller?
Så kom vi hjem og da var det jubel.
Kira kom å koset henne.
De leker så fint sammen,jeg satt å så på.
Jentene mine :)

I dag på jobb var jeg flink :)
Vi hadde fredags kos.
I dag var det grønnsaker å dip.
Det er sunt det,men jeg elsker dip så jeg kunne ha spist kun dipen,så jeg holdt meg unna.
Før så spiste jeg selv om jeg var mett,men i dag tok jeg ikke en eneste bit,jeg hadde spist bra til lunsj så da orket jeg ikke noe mer samme om det var grønnsaker eller ei.
Så jeg var flink :)

I morgen skaltante Line og onkel Mats passe snuppa et par timer og på søndag skal bestefar passe henne.
Søndag skal Anders og jeg pakke,mandag vaske å tirsdag flytte ut og inn.
Gleder oss :)

Jepp dett var dett.

GOD HELG :)
I-A

2 kommentarer:

  1. Verdens nydligste øyne hun har =) herlig å se på =) hun kommer nok til å sjarmere såå mange gutter =)God helg miss ya

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se lille frøkna, hun er tro kopi av mamman sin når det gjelder dans og sang...<3<3<3

    SvarSlett