fredag 4. februar 2011

Fin dag


(gammelt bilde)
I går når Anders kom hjem fra jobb orket ikke han å gjøre så mye enn å spise så legge seg på sofaen.
Der ble han liggende.
Jeg la meg på rommet men fra kl 00.00 våknet snuppa.
Hun gråt og hostet.
Ga henne smokk og hun sovnet.
Kl 02.00 tok jeg tempen og hun hadde feber.
Men til slutt sov hun til halv 6,da gikk jeg på stua med henne.
Anders tok over.
Så kjørte de meg på jobb.
Gikk bra i dag.
Var mye bedre.
Hadde energi ;)
Vi koste oss ute i sola.
DIGGDIGG ;)
Men jeg var på jobb ble snuppa kjørt til farmor.
Siden hun var litt forkjølet så hold te vi henne hjemme.
Hun hadde kost seg masse :)
Ellers så har vi ikke gjort så mye i dag.
Nei jeg får gå å gi henne smokken.
Hun er sinna nå og gråter høyt.
Tullejente.

Ha en fin fredag.
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar