onsdag 2. februar 2011

Bedre i dag

I dag så var det jeg som sto opp med snuppa.
Kl var da 5.
Hun er litt morsom for hun skal ikke sove noe mer.
He he.
I går våknet hun kl 22 og holdte på til 00.00.
Men sånn er det vel bare.
Så sovnet vi kvart på 6,skulle egentlig kjøre Anders men han tok buss siden vi sov.
Kvart over 7 våknet snuppa igjen.
Ja ja.
Kl kvart over 8 var hun i barnehagen.
Jeg holdt henne i hånda mens vi gikk inn og hun er jo så stolt der hun går.
Så setter jeg med ned foran henne og sier:Kan mamma få klem?
Hun vinker og gir meg en klem.
Så jeg går mens ei som jobber der står å snakker litt med henne.
Og fornøyd er hun ;)
Kl 10 dro jeg til Therese og fikk fotpleie og massasje.
Det er veldig dig.
Etter på dro jeg hjem.
Hadde vondt i hodet så jeg la meg for å sove.
Våknet halv 3,og hentet snuppa.
Hun skulle egentlig bade i dag,men jeg orket ikke,og Anders måtte jobbe.
Så vi droppet det.
Men vi hadde det gøy hjemme.
Danset etter mummi.
Har filmet det,men ser ut som jeg ikke får lagt ut video her.
Men gøy var det i vertfall.
Så hentet vi Anders.
Så fikk hun mat og etter på dusjet hun.
Hun skal jo stå hele tiden nå,mens jeg står i dusjen sammen med henne så skal hun lene seg forover for å holde veggen faller hun og slår seg.
Fikk en liten kul.
Stakkar snuppa.
Ja da var alt helt ille.
Ingenting var gøy.
Så var på tide å legge seg.
Da lagde jeg middag\kvelds.
I dag var det kylling med sprøstekt ost og fløtesaus.
Ser ikke så veldig godt ut men er veldig godt.
Hadde også bacon oppi,ved siden litt tomat og brokkoli.
Veldig godt :)
Jaja.
Da skal jeg legge meg.
Så er jeg klar for i morgen.
Selv om jeg er litt sliten i kroppen.
God natt :)

I-A

1 kommentar:

  1. Syns maten så veldig god ut jeg...namnam...gleder meg til du skal lage middag til meg snart jeg...namnam....
    Glad i deg...smask

    SvarSlett