lørdag 30. oktober 2010

Låner bloggen til snuppa jeg ;)

På torsdag morgen når Alea-Clarise og jeg står opp ligger det en lapp til meg på stua fra Anders.
Han ber meg da pakke ned klær til snuppa som hun kan ha med til farmor.(sove der)
Jeg måtte også da pakke ned klær til meg også.
Når han kom hjem fra jobb dro vi å leverte Alea-Clarise til farmor også tok vi toget til Oslo.
Der tok vi inn på hotell(bestilt rom).
Var det hotellet som er ved siden av bussterminalen.(plaza som anders kaller den)

Her er rommet.
Lite men fint :)
Hadde rom i 12 etasje.

Så er det meg da.
Var dårlig,men litt feber osv men det gikk over når jeg fikk badet i badekaret med masse varmt vann :)

Spiser vi lunsj :)
Etter at vi hadde badet i bassenget fikset vi og dro på kino.
Der så vi den nye Karate Kid.
Bra film.
Etter filmen dro vi på Fridays.
mmmm.
Ble bra mett ja.
Vi sov veldig godt.
Jeg våknet halv 8 og var uthvilt.
Det er ikke vanlig ;)
Dro og hentet Alea-Clarise som hadde kost seg masse med farmor,Tor og Oldemor.
Så dro vi hjem,la fra oss ting så dro vi til Jessheim der jeg hadde time for å ta tatto:)
Og jeg ble kjempe fornøyd.
Tok litt tid,for han hadde aldri laget en tatto som en armbånd så når vi hadde funnet str på skrifta og han skulle plassere den så måtte han fikse det mange ganger,for det var litt vanskelig å få den perfekt.
Så måtte få hjelp av ei annen og sjefen måtte bare se om den var "perfekt".

Litt vanskelig å se men det står Alea-Clarise 16.12.09 med en blomst :)
Fin ikke sant?
Ikke vondt.Men det er meg da :)

Nå er det ikke lenge til jeg begynner på jobb og det er blandet følelse.
Men først skal vi til Spania :)
Vi gleder oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar