lørdag 16. oktober 2010

babyshower

I dag hente pappa meg hos farmor.
Etter på dro vi på butikken og hjem.
Var så morsomt å se mamma igjen.
Jeg kastet meg på henne og nusset og nusset.
Lenge siden jeg hadde sett henne.
Jeg var litt små trøtt,men ville ikke sove.
Mamma og pappa prøvde å få meg til å sove men det ville jeg ikke.
Så da fikk jeg lov til å lek litt.
Men så sier pappa at han skal sove litt og da skulle jeg å.
Jeg prøvde å gråte litt,men det hjalp ikke.
Jeg sovnet.
Mamma kommer inn halv 11 og er litt stresset.
Hun trodde hun hadde bedre tid en det hun hadde.
Så da måtte vi stå opp.
Pappa måtte skifte på meg,mens mamma gikk ned i bilen med gaven til tante Linda.
Vi skulle på babyshower til tante Linda.
Hun venter jo ei lita tulle 18 nov.
Så dro vi.
Mamma stoppet og fylte bensin så var vi på vei til Råholt.
Vi skulle levere gavene først så hente tante Linda.
Jeg sovnet på veien så jeg la ikke merke til at tante Miriam hjalp mamma med gavene.
Så hente vi tante Linda.
Da våknet jeg.
Tante Linda satt seg bak sammen med meg og det var veldig koselig.
Så dro vi til tante Miriam,onkel Pål og Aron.
(onkel Pål var der litt men så reiste han)
Der var det mange damer.
de sa at det var 14 damer og 2 barn.
Tante Miriam og mamma laget kylling salat og Skinke salat med pasta.

Ble bra spist.
Etter at de hadde spist var det på tide å pakke opp gaver

Se så fornøyd tante er :0)
Mens tante pakker opp leker Aron og jeg på kjøkkenet mens mamma og tante Miriam fikser til kakene.
Her forteller Aron meg en hemmelighet,men det får ikke dere vite.
Også tar han meg.
Jeg krabber og han går,så legger han seg oppå meg.
Men det går bra,det er morsomt.
Men jeg sier i fra vis det blir for mye

Se.Her har han lagt seg oppå meg.
Så lar han meg krabbe,men plutselig tar han tak i kjolen min og henger seg fast,det blir tungt.
Så etter hvert sier jeg i fra og da kommer mamma å tar han bort.
SÅ var det på tide med kake.
Det ser veldig godt ut.
Mamma laget brownies,mens tante Miriam laget Oreo kake.
Så var det på tide å leke igjen.
Aron viser meg den fine stolen han fikk til dåpen sin
også fant jeg smokken hans

etter på lekte vi med veranda døra.den var halvt lukket,men Aron viste råd
Her ser han hvor stor luke det er
så går han på tvers
så er han ute.
Tilslutt hjelper tante Linda meg ut.
titt titt
Her er bleiekaka som mamma har laget.
Tante Linda ble glad for denne :0)
Når vi dro hjem sovet jeg i bilen.
Var veldig trøtt.
Hadde ikke sovet på 5 timer så da blir man trøtt.
Våknet når vi kom hjem.
Da ga pappa meg mat.
Også tullet vi.
Mamma ble med.
Så skulle jeg kose med mamma så gulpet jeg på henne.
Rett over øyet.
Da lo både pappa og mamma bra :0)
Jeg var forsatt veldig trøtt,så de skulle legge meg tidlige.
Men jeg gjør ikke det lett for de.
SÅ jeg gråter lenge.Åpner døra også ler jeg.
Men tilslutt sovner jeg,det skal jeg si dere ;)
Ja det var min dag.
Hvordan var deres dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar