søndag 17. oktober 2010

morsom dag i dag

Jeg glemte å fortelle i går at jeg ble 10 mnd :)
Mamma sier at tiden går alt for fort,men jeg synes det er helt greit jeg:0)
Tenk om 2mnd så er jeg 1 år :0)
Vel i dag våknet jeg halv6,og kl 6 sto jeg opp med mamma.
Vi hadde det koselig.
så på tv også lekte vi litt.
SÅ fikk jeg litt grøt,også sovnet vi.
Jeg våknet igjen kl kvart på 9 og da var pappa borte.
Han hadde dratt på jobb.
Her koser jeg med i leke kassa, mamma måtte le så hun tok bilde av meg ;0)
og her:0)
Så skulle jeg få smake makrell i tomat og det var kjempe godt :0)

mmmm,godt med fisk men jeg blir også
veldig tørst.
Så danset vi litt etter mat,også måtte jeg kos Kira
Kosss..Men det ser ut som Kira klemmer meg,men hun koser.
Så skulle mamma ta ut tøy fra maskinen,da ble jeg med og dro ut alt tøyet.
Så "falt" jeg bak over og gråt.
Mamma syntes nok ikke synd på meg for hun tok bildet av meg i stede.
Ikke sant det er synd på meg?
Så kom tante Line og hente meg i dag.
Det var koselig.
Var sammen med henne et par timer.
Når jeg kom hjem var det kun mamma som var hjem.
Pappa og "onkel" Ole.Morten var ute å gikk en tur med Kira.
Mamma ble kjempe stolt for jeg reiste meg opp etter armen hennes også slapp jeg å stod helt alene.
Mamma ble kjempe glad.
Prøvde flere ganger,men da gadd jeg ikke.
I dag hadde jeg på meg et kult antrekk.
Skjorte og Ola bukse.Mamma satt på capsen for den passet tøyet.
Var jeg ikke kul?
Så kom jeg i raser fart mot mamma og da fikk hun et litt morsomt bilde.
Hihi..
Nå har jeg akkurat dusjet og skal spise grøt.
Jeg er veldig trøtt har ikke sovet siden halv3,så jeg blir bra trøtt.
Så dette var da min dag.
Hvordan var deres dag?

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar