tirsdag 19. oktober 2010

litt om i går og i dag


Her hjelper jeg mamma med å ta ut klær.

I går så våknet jeg kl 5 :)
Da sto pappa opp med meg,han skulle opp kvart over 5 så da sto han opp.
Så etter på styra jeg litt med mamma.
Hun var litt sliten i går,men det gjør ingenting for meg hihi.
Når pappa kom hjem skulle han ut å jogge så da ble vi med for å gå tur.
Var ganske trøtt når jeg kom hjem da.
Sovnet fort.
Kira,meg og pappa.Gjengen :0)
Koser litt med Kira <3

I dag våknet jeg igjen kl 5.
Og dag spratt pappa opp igjen.
Sa til mamma jeg står opp med henne jeg-
Så da sto vi opp da.
Fikk grøt og frukt også lekte jeg litt.
Etter på sovnet jeg ved siden av mamma kl 7 og våknet halv 8.
Mamma kom seg opp av senga,men ville vel helst at jeg skulle ha sovet litt til,men ingen klaget.
Så da fikk jeg brødskive med rekeost.mmm
Etter på lekte vi litt

nå kommer jeg å tar deg mamma..
også må jeg slappe av litt på mammaen min.
Så finner jeg et sugerør og det er morsomt å leke med :0)
hihi mamma se på meg a :)
Er jeg ikke søt?
Etter at jeg hadde fått en lur til fikk jeg grøt,men jeg har ikke så mat lyst.Har noe i munn som plager meg.(mamma tror at det er noen tenner som lurer seg der inn,men det kan ta tid)Så noen ganger stikker jeg hele hånda eller bare en finger inn i munn og da kaster jeg opp :(
Så etter at vi hadde tullet og lekt og spist skulle vi gå til pappa.
Nå var jeg kjempe trøtt så jeg sovnet med en gang vi kom ut og sov over en time.
det var godt.
På lillestrøm er det noe som heter Elleville dager og da var det mange mennesker der.
Det var kjempe gøy.
Også fikk jeg noe jeg har ønsket meg.
Makka pakka :)
Den er stor og kul.
Pappa holder på den her for jeg var veldig sur når jeg kom hjem.Var trøtt.
Vel.mamma laget fiskegrateng i dag,så det fikk jeg smake og det var godt.
Så mamma har spart litt til i morgen og det gleder jeg meg til :o)
Nei nå er jeg trøtt så jeg sier.
Natta.

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar