fredag 1. oktober 2010

ikke fått skrevet,men nå skriver jeg :0)

I går var jeg hos tannlegen.
Det gikk bra.
Skal en gang til så er jeg ferdig på en stund...
Jeee..
Tante Line hadde Alea-Clarise når jeg var hos tannlegen,når jeg kom hjem var de bort.
De hadde gått en tur,men jeg viste det så det var ikke et problem.
Når de kom tilbake sov hun i vogna,så da satt vi henne på hveranden.

sover godt med spøketeppet sitt(veldig mykt og godt) og anda :0)

Se så nydelig :0)

Vi var også på svømming i går,og da fikk vi en koselig nyhet.
Anette og Lin-Emilie skulle svømme med oss.
Hun er jo nybegynner så hun gjorde ikke alt som vi gjorde,men gøy var det.
I går "slapp" vi henne under vann,så hun "svømte" til enn av oss.(vi slapp henne et par sekunder og dyttet henne mot den andre personen)
så satt hun på kanten mens hun holde oss i fingrene,så skulle vi telle til 3 også var det å hoppe uti.
Dette skulle hun gjøre selv,og flinke barn som gjorde det.
Etter på satt Anders henne på kanten(fri"leking") og "slapp" henne(sto ved henne for å ta henne) teltet til 3 og hun falt uti..
Flinke jenta vår :0)

Vel i dag våknet vi rundt 7,og da var det leke tid.
Hun synes det er veldig gøy å leke med skuffene,men skuffene røre på seg så det er ikke like lett.

hm..maten til Kira..

ååååå,den rører på seg......

vææææ,klarer ikke helt å henge med..
Måtte hjelpe henne ned tilslutt.
Fikk nok litt auau i armene.
Men hun er super på å stå nå,prøver et par steg er og der ;0)
SÅ la vi oss for å sove.
Når vi våknet skulle hun til farmor,men først måtte vi finne lommeboka mi.
Jeg leiter overalt,men finner den ikke.
Men så hører jeg ei som er fornøyd og prater.
Ser på henne og jagu sitter hun med lommeboka mi.
Det er jenta si det ;0)
Så var hun hos farmor fra 11-litt over 16.
Vi hentet henne og skulle gå tur ved Lønnsvoll,men ble sørumgård i stede.

I dag var det jeg som hadde henne på ryggen,og det var stas..
Ta håret til mamma ;0)
Hun syntes det var gøy å se hest..
Lagde en høy lyd,men det gjorde hun når hun så de ander dyrene å :0)

Her koser Geitene seg,se han koser seg i sola.
Sover som en stein..

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Det var veldig gøy med disse også

søte esler :0)

Etter på så dro vi hjem så Anders kunne dusje,han skulle til Ole-Morten,men før vi dro til han dro vi å handlet en ny bilstol til snuppa.
Så nå ser hun endelig ut av vinduet.
Var veldig stas å sitte der,hun pratet og sto i :0)
Men vi fikk hjelp av disse snille og gode jentene fra babyshop(Lørenskog) å sette stolen i,kastet hun opp..
Jaja.hva kan man gjøre..
Så med engang vi kom hjem,kastet hun opp igjen.
Også ville hun ikke spise eller drikke så mye.
Da brakk hun seg,så pusset vi tenne hennes,forsatt brakk seg.
Så skal jeg legge henne da ser jeg at hun har noe i munn,jeg stikker da fingren inn å drar ut.....


Et blad....
he he ikke rart hun brekker seg.
Når jeg hadde fått den ut,drakk hun som en helt,var nok godt det..
Nå sover Anders,Alea-Clarise og Kira.
Jeg å skal legge meg.
I morgen skal vi stå opp tidlig,og dra på lønnsvoll for å gå tur.
Ha med 3 boller.
;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar