torsdag 21. oktober 2010

ja da :)

I dag våknet jeg kl 6,og da tok pappa med meg ut på stua.
Der sov mamma.
Tror pappa snorket i natt.
Mamma var våken sammen med meg,men så begynte jeg å bli trøtt så da la vi oss.
Men i dag la mamma meg i senga mi og ikke mellom pappa og mamma.
da ble jeg sinna å skrek,og skrek.
Men til slutt sovnet jeg.
Når jeg våknet sto pappa opp med meg og mamma sov lenge;)
Så ble jeg med pappa ut en tur også dro han på jobb.
Mamma legger meg og når jeg våkner er ikke mamma eller pappa hjem.
Men tante Mari.
mamma var hos tannlegen.
Jeg koste meg masse sammen med tante Mari.Vi sang og danset.
Så gikk vi ut en tur,da kom mamma hjem.
Hun sleit litt med å prate fått bedøvelse.
Så gikk vi å hentet posten og der var det et brev fra kommunen.
Mamma åpner den og der står det at jeg har fått barnehageplass:)
Så da begynner jeg i barnehagen den 5.1.11.
Mamma og pappa ble kjempe glad.Men de har vist det fra i går da.
Får mamma så det på nette,men sa at vi måtte vente til vi hadde fått brev før vi skrev det her.
Jaja.
Nå er jeg trøtt så jeg får skrive mer i morgen.
(ikke hatt batteri på kamera derfor ingen bilder)

God natt

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar