fredag 8. oktober 2010

til farmor

i natt har jeg sovet hele natta i senga mi.
Gråt en gang men da kom mamma og ga meg smokken.
Så sovnet jeg igjen.
Våknet halv 6,og fikk komme opp i senga med mamma.
Det liker jeg.
Vi sto opp kl 7.
Da så vi på TVen,koste oss med leker og mat.
Jeg begynte å bli trøtt så mamma la meg kl 8.
Vi sov til kl 10.
Da ringte farmor.
Hun skulle høre hva som skjedde i dag.
Så planen var at jeg skulle komme på ettermiddagen og så sove der.
Veit at mamma følte litt på at jeg skulle være borte så lenge.
Har jo sovet der før,men mamma vil vel helst ha meg hele dagen lang :0)
Farmor skulle sende mamma mld når jeg kunne komme.
Så halv 2 var vi der.
Tante Mari var der også.
Det var koselig.
Farmor hadde en stor eske som jeg kunne leke i, var litt skummelt men ble tøff og tull mye :0)
Så dro mamma.
Det gikk fint.
Koser meg sammen med farmor og Tor.
Mamma og pappa skal hente meg før 10 i morgen,gleder meg til å se dem.
Men jeg har det så fint her så det går bra :0)

(kommer ikke noen bilder i dag,men skal komme med flere bilder i morgen,vis mamma tar noen da ;0D)

1 kommentar:

  1. Gøy å være hos farmor =) hehe.. ser ut som dere koser dere masse =) håper dere får en strålende helg =) savner dere mulig vi kan gå en tur på søndag vis d ikke regner =) miss ya

    SvarSlett