lørdag 16. oktober 2010

her og der


Koser jeg med pappa.Han gir meg flaske :0)

I dag våknet jeg halv 5 og da var jeg ferdig å sove,så mamma sto opp med meg kl 5.
kvart over 5 sto pappa opp.
Kl 6 gikk mamma og jeg å la oss igjen.
Og jeg sovnet fort.
Kl var da 8 når jeg sto opp,og mamma var veldig trøtt,men hun kom seg opp.
For i dag skulle vi til "tante" Anette og Lin-Emilie.
Så vi slappet av og dusjet.
Noe jeg elsker.
VANNNNNN <3
Så gikk vi opp til "tante" Anette.
Men jeg sovnet før vi kom dit,så jeg sov ute i vogna.
Når jeg våknet fikk jeg vite at Lin-Emilie sov,men hun våknet fort nr hun hørte at jeg var der.
Her ser jeg på Lin-Emilie.Og hun er så søt at jeg har lyst å gi henne en koseoverdose.
Og nå er jeg klar for å gi henne det.Men det ser ut som jeg skal bite henne,men gjør ikke det.
Vi koste oss veldig men vi måtte jo komme oss hjem etter hvert å.
Så når vi går hjem er det mange barn som går forbi.
Det synes jeg er veldig spennende,noen kommer på sykler mens andre kommer på sparke sykkel.
Og var mange som gikk også.
Jeg begynte å bli trøtt,men ville ikke sove.
Mamma måtte ta bilde av meg.
Her tar jeg livet med ro ;0)
Når vi kom hjem lekte jeg litt med Kira på verandaen,så prøvde mamma å legge meg før jeg skulle til farmor,men det ville jeg ikke.
Men kan godt si at jeg var bra trøtt,MEN jeg vil ikke sove.
Endelig kom pappa fra jobb.
Og han ga meg masse mat og så koste vi litt før han kjørte meg til farmor.
Jeg skulle egentlig være der kun et par timer,men farmor lurte på om jeg kunne sove der.
Og det vil jeg jo.
Så da sa mamma og pappa ja.
Men de kommer og henter meg kl 7 i morgen tidlig.
For farmor skal på jobb.
Ja dette var min dag.
Hvordan var deres?
OOO,glemte å si at nå har jeg blitt stor ;0)
Har begynt med bleie nr 4.
Og den er kul,har mange fine farger ;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar