torsdag 7. oktober 2010

Frøken vil ikke nå og da :0)

I natt våknet jeg kl halv 12 og da ville ikke jeg sove noe mer.
Pappa tok meg opp i senga samme med mamma.
Også sovnet han,mens mamma lå våken og passet på meg.
Hun fortalte meg flere ganger at nå er det natta.
Men jeg ville leke.
Når kl ble halv 1 begynte mamma og bli litt irritert så jeg falt på henne og ga henne kos,så snudde jeg meg og kastet meg ned på pappa og ga han kos,men han sov.
Vi sovnet litt så våknet jeg også holdte jeg på,mamma begynte å super sliten så jeg fant vel ut sånn rundt 3-4 tiden at det kanskje var på tide og sove.
Så vi sovnet,men halv 7 da ville jeg ikke sove mer,så da våknet pappa og spratt ut av senga.
Han tok med meg ut på stua og latt mamma sove siden jeg har holdt henne oppe i natt.
Jeg ble fort trøtt så da sovnet jeg sammen med mamma.
kl 9 våknet jeg igjen og da ville jeg opp

Sånn ser jeg ut ;0)
også tuller jeg litt da
hihi.se jeg tuller :0)


så spiser jeg grøt,alene.
Mamma har gitt meg litt først så får jeg lov
Det er veldig gøy å grise :0)
Mamma er snill som lar meg grise :0)

Også skal jeg vise mamma hvordan man går :0)
Fint jeg har Emmas gåstol :0)
Jeg kommer meg rundt
er litt ustø,men det går bra :0)
Sånn går man :0)

Etter på gikk vi en tur,da satt jeg i sekken og det er kjempe gøy.
ellers så har jeg vært veldig sutrete i dag,men det er nok tenner som kommer.
Så da vil jeg ikke noe.
Så når mamma skal legge meg skal jeg hyle lenge.
Kanskje hun tar meg opp.
Men regner med at mamma er sta og ikke tar meg opp.
Hun kommer bare inn og gir meg smokken og koser meg litt over håret så går hun,noen ganger sier hun:nå er det natta.
Og så går hun..
Tror hun blir sliten noen ganger over at jeg hyler.
Men hun er glad i meg for det :0)
Hvordan har dagen deres vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar