onsdag 20. oktober 2010

bade dag.

I dag våknet jeg faktisk kl 06.00.
Jeg hørte pappa styre ute på kjøkkenet så jeg spratt opp og dro litt i døra(har skyve dør) også banket jeg på.
mamma lå i senga og så på meg.Jeg viste at hun lå der,men ikke at hun så på meg.
Så kom pappa løpende inn og tok meg opp da var jeg fornøyd.
mamma sto også opp.
Fikk grøt av mamma også litt på tv.
Etter på var vi på gulvet å lekte med makka pakka og flere av de andre bamsene mine.
Men kl 7begynte jeg å bli trøtt så vi la oss.
Sovnet fort også sov vi til halv 9.
Etter å ha styra litt fikk jeg brødskive med leverpostei.mmm.
Også fikk jeg lov til å ta et par kjeks ut av esken selv.
Var litt vanskelig,jeg ville helst ha alle kjeksene som var oppi der,men jeg fikk de ikke opp.
Så mamma måtte hjelpe meg.
Etter at jeg hadde tatt en lur til gikk vi en tur bort på kiwi.
Mamma skulle sende noen brev.Hun på posten syntes jeg var søt så jeg smilte ekstra godt til henne da :)
Gikk hjem og jeg var på vei til å sovne,så når vi kom inn prøvde mamma å få meg til å sovne i vogna men det ville jeg ikke.men med en gang hun la meg i senga sovnet jeg ;)
Når pappa kom hjem fikk jeg grøt også dro vi får å bade.
Elsker å bade :)
Kom hjem gikk vi en tur også kom "onkel" Ole-Morten på besøk,mamma laget pai.
Heldige de.
Jeg fikk grøt jeg :(
hihi.
Mamma har jo styret mye med nynorsk og sendte inn en opp gave på mandag(har en oppgave til) i dag fikk hun karakter.
Hun regnet med en 2,hun satset på det.
Så hun ble veldig glad når det sto 3\4.
Det er mammaen min sin det ;0)
I morgen kommer tante Mari hit for å passe på meg.
Mamma skal til tannlegen og pappa på jobb.
Men det blir bra.
Skal kose meg jeg ;)
Nei dette var da min dag.
Hvordan var deres dag?

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar