tirsdag 5. oktober 2010

Min dag i dag

(gammelt bildet)
I natt våknet jeg rundt 2.
Jeg hylte og hylte.
Mamma kom og ga med smokken,jeg sovnet fort.
Pappa og mamma sier at jeg har vært flink.
Siden jeg ikke får pupp om natten,savner puppen jeg.Men mamma blir litt sliten om natta så da skal jeg slutte å få det.
Det er greit.
Får masse kos av pappa,mamma og ja også av Kira :0)
Når pappa sto opp halv 6 ja da sto jeg også opp.
Mamma var med en liten stund,men var så trøtt så hun lusket seg inn på rommet igjen.
Pappa skulle på jobb så da la jeg ved siden av mamma.
Jeg sovnet fort,men våknet igjen.
Var så urolig i hele kroppen.
Klarte ikke og sove.
Mamma prøvde alt for at jeg skulle sove.
Tilslutt sovnet jeg og da sov vi i 2 timer.
Når vi sto opp lagde mamma grøt til meg.
Begynner å bli litt lei grøt,men mamma laget med puffa ris oppi.
Det ble bedre med engang.
Etter 2timer begynte jeg å bli trøtt,men ville ikke sove.
Men mammaen min er streng,så hun lot meg gråte.
Kom inn og ga meg litt vann og kos.
Tilslutt vant søvnen og jeg sov en god stund.
Når jeg våknet koste vi og lekte sammen,så fant mamma ut at vi skulle gå en tur.
Jeg skulle få sitte oppi sekken så da ser jeg alt :0)
Vi dro til lillestrøm.
Mamma sa at vi skulle innom jobben til pappa,og når han var ferdig skulle vi handle
Men pappa hadde glemt å fortelle mamma at han skulle på møte i Oslo så da var vi i lillestrøm mens pappa var i Oslo.
Så da fant mamma ut at vi skulle kose oss med pomfri,så vi betill te det og satt oss ut.
Da kom det masse små fugler.
Mamma sa nå må du passe på maten vis ikke tar de maten din.
Jeg holdet godt fast på maten.
Vi ruslet litt fram og tilbake.
Og jeg begynte å bli trøtt,men det skulle ikke mamma få vite.
Men mamma skjønte det.
Så da spør hun meg om vi skal gå eller ta bussen hjem.
Vi bestemte oss for bussen.
Jeg gledet meg..
Aldri tatt buss,bare tog så dette ble bra.
Gøy å kjøre buss.
Så alt og mange mennesker.
Når vi gikk av bussen satt mamma meg oppi sekken igjen og trasket hjem.
Jeg ville ikke sove når vi kom hjem,så mamma ga meg fiskeboller fra i går.
Veit ikke om jeg likte det,men spiste i vertfall.
Tilslutt la mamma meg,jeg ville ikke sove,men sovnet.
Når jeg våknet var pappa hjemme og da ble jeg glad.
Fortalte han alt som hadde skjedd også lekte vi litt.
I dag var det pappa som skulle legge meg.
Og jeg sovnet fort..
Gleder meg til i morgen.
Da skal vi svømme :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar