mandag 27. september 2010

Lille frøkna vår

Lille frøkna vår er så blid og fornøyd.
Hun prater og synger,danser og ler.
Noe hun synes er kjempe morsomt det er å se på vaskemaskinen

Se mamma der er klærne mine :0)
Hun er jo så lang,rekker opp til ganske mye nå :0)

Trykker på denne jeg..
I dag skulle vi gå til lillestrøm.
Vi skulle møte Anders.
Men først så tenkte jeg at jeg skulle prøve å flette håret mitt.
Noe jeg ikke kan.
Så jeg fant en flette video på YouTube.
Og da klarte jeg å flette sånn litt da ;0)

Sånn ble det så det ut,skal øve mer på dette så det blir bra ;0)
Men ikke dårlig for å være første gang.
Eller??

Her er gå stolen som vi fikk låne av naboen.
Kjempe morsomt å leke med.

Det er så koselig ut,men vanskelig og vite hva man skal ha på.
I sola er det varmt,men der sola ikke er er det kaldt.
Men se så fine farger det er ute :0)


Vel når vi kom fram på jobben til Anders så ble det litt hyl.
Anders satt seg ned foran henne og sa hei Alea.
Hun stirrer på han og så kom leppa fram...
Også begynte hun å hyle..
Pappa har tatt bort skjegg,og hun hadde ikke sett han etter han hadde tatt den bort etter hun sovnet i går.
Men gikk fort over,når han løftet på henne.
Vi prøvde igjen,han satt seg ned foran henne igjen og da fikk han dette

Hun ser alle andre steder enn på pappaen sin..
Tulle jente ;0)

Når vi kom hjem fant vi ut at vi alle skulle ta en lur,vi sovner,men jeg våkner fort av at hun hoster.
Og hoster og hoster.
Jeg rekker å "løfte" henne opp sånn at hun ikke kaster opp..
Hun smiler og sovner igjen,nå på armene mine.
Jeg satset på at hun kanskje ble bedre vis hun lå høyre opp.
Men det hjalp ikke så lenge.
Host,host..
og kaste opp..
Så da var det bare å komme oss opp,og inn i dusjen.
Lukter ikke så godt.
Etter dusjen spiste hun litt og fikk kose seg med puffet ris

hmmm..Hva skal jeg gjøre med denne tru??

smaker på den jeg..mmmm :0)

Så har hun vært litt vanskelig å legge.
Hun er trøtt,men vil ikke sove.kanskje hun synes det er ekkelt siden det er da hun begynner å hoste.
Vel etter en lang tid fikk vi henne til å sove,men tok jo ikke lange tiden før hun hostet og kastet opp igjen.
Så da var det bare å ta henne opp og vaske henne,mens vi fikset senga hennes igjen.
Nå sover hun igjen.
I morgen ringer jeg legen..
Jepp det var da dagen vår?
Hvordan har dagen dere vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar