fredag 3. september 2010

Tannlege og første gang overnating

Kl var halv 7 når Alea-Clarise og jeg sto opp.
I dag skulle tante Line komme kvart over 8 fordi jeg skulle til tannlegen.
Hvæææ..
Vel dro da til tannlegen og han var kjempe hyggelig.
Det er da over 10 år siden jeg var hos tannlegen så jeg regnet med at jeg hadde en haug med hull,vel hadde en haug med små hull som da kommer på 10 tusen..
Japp 10 tusen blir det.
Men da fikk jeg bedøvelse osv gratis..he he.
Så torsdag den 16 skal jeg til bake og ta de første hullene..
Kom hjem og det hadde gått så bra med snuppa og tante Line.
Hun hadde kost seg masse.

Etter at vi hadde sovet litt lekte snuppa under et lite bord vi har,men så datt et bilde ned og traff litt av hodet hennes,men det gikk fort over når hun fikk sett bilde som hadde falt ned,og det var da av henne ;0)

Dypt konsentrert,litt før bildet faller ned fra bordet.

Her har hun gråtet,og begynner å bli trøtt igjen.

Vel Anders kom hjem fra jobb og jeg reiste for å få fikset neglen igjen.
Når jeg kom hjem måtte vi pakke det snuppa skulle ha med for hun skulle sove hos farmor.
For første gang.
Jepp..
kjente da at mamma hjerte slo litt ekstra fort når vi leverte henne.he he.
Men jeg veit at hun har det bra :0)

Så dro vi hjem for å fikse oss og da så jeg sånn ut når vi skulle reise

yeeeee..stilig ;0)

Så dro vi på peppes.
spiste en pizza som heter crispy bacon som ikke var noe god,jaja da spiste vi ikke så mye av det.
og så dro vi på kino.
så inception og det var en super bra film.
terningkast: 6

Når filmen var ferdig snakket vi med farmor og hun fortalte at alt var bra,hun sov..
Hadde kost seg og puslet med sitt,og var blid og fornøyd..
ÅÅÅ savner snuppa.he he..
hva skal man gjøre??
Gleder meg til å se henne igjen i morgen,men en ting som skal bli godt er å sove lenge :0)
Jippi he he..
Japp japp dett var dett.
ha en super helg

1 kommentar:

  1. 10´000 ja.. For ti år! Det er jo billigere enn å være der en gang i året og betale flere tusen da,hihi :)

    SvarSlett