torsdag 23. september 2010

Tante Miriam og fetter Aron på besøk :)

kl var ca 04.00 når jeg fant ut at det var på tide å stå opp.
Noe mamma ikke var enig.
Men siden pappa sov på stua.(han var så trøtt at han bare hadde sovnet der)
Så da var vi på rommet.
Kl nærmet seg vel 5 da jeg endelig sovnet igjen.
8 våknet jeg igjen,men da var det pappa som var sammen med meg..
Og da så vi på drømmehagen :0)
Så kom tante Miriam og fetter Aron på besøk :0)
Og det var kjempe gøy.
Jeg liker og leke med Aron.
Han er kjempe flink til å stå.
Men noen ganger blir han redd meg når jeg skriker høyt.
Men da sier tante at det gjør ingenting.
Så da skriker jeg mer ;0)

Se på oss a :0)
Vi spiste litt lunsj eller det vil si at tante og mamma spiste,vi hadde spist først.
Etter på så dro vi på grava til oldemor og oldefar.

Fint ikke sant?

Så dro vi hjem.
Da lekte vi litt og tullet,så skulle vi på butikken og handle litt-
Så var det middags tid.
Vi fikk kjedelig grøt,mens de fikk club sandwich og pomfri

mmm,det så veldig godt ut.
Mamma og tante koste seg masse med dette..
Så begynte vi å bli sliten og ville sove.

trøtt ja.

spise bordet er godt.
Så måtte tante og mamma ta et bilde.

er de ikke fine?
Så var det på tide at tante og Aron skulle dra,mens først

kaste meg i lufta og det var gøy.
En gang til :0)

jippi :0)
Etter på var det godt med tante kos

Kosoverdose :0)

Så Aron sin tur:0)

Tusen takk for en kjempe fin dag tante Miriam og fetter Aron.
Er kjempe glad i dere <3

God natt alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar