mandag 6. september 2010

sulten men hva skal man da spise?

Ja nå ligger snuppa og sover.
Hun er så søt og godt.
Før hun sovnet lekte hun litt i senga vår og plutselig falt hun bakover og slo hodet i veggen.
Stakkar snuppa.
Men da sovnet hun etter på,etter å ha klaget litt.he he.
Vi skal dra en tur til barnehagen i dag.
Skal bli koselig å hilse på gjengen nå og de nye barna som har kommet..
Men blir ikke lange turen,har litt mye å gjøre i dag.he he..

Så er det da over til overskriften.
Jeg er sulten..
Men hva skal man spise?
Trodde vi hadde knekkebrød,men nei..
Trodde vi hadde salta, men nei..
Uff må jeg spise pasta da eller??

Og jeg som ikke skal spise det i uke dagene :0(
Men kan ikke akkurat gå sulten heler da..
Jaja..jeg skriver mer etter på,må finne meg noe mat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar