fredag 17. september 2010

Hun er jo så morsom da.

I dag våknet hun 7,og jeg spør Anders.
Skal du eller jeg stå opp.
Anders ser bare på meg og sier:
Jeg skal ikke opp nå også sovnet han.
Så da sto jeg opp.
Skifter bleie på henne også lar jeg henne leke litt på gulvet.
Hun er veldig flink til å leke alene på morgen.
Vel så reiser hun seg opp ved bordet og hun er jo kjempe flink.
Plutselig hører jeg bare pang..
Og det hylet.
(jeg sitter i sofaen så er ikke så langt unna)
Og da fikk jeg vondt.
Hun gråt og gråt.
så jeg prøvde å gjøre alt,men ingenting hjalp.
Kjente at jeg ble litt kvalm,hun begynte å bli bleik..
Uff da tenker man mye rart.
Tenke at jeg skulle se ann litt.
Ga henne litt mat,og hun brakk seg..
Jeg går for å se om noen på babyverden(forum) veit om det er "farlig" eller ikke..
Mens jeg sitter her,så begynner snuppa og krabbe,synge og prate.
Fargen er tilbake.
Og disse snille damene på forumet fortalte meg at alt er nok bra siden hun både gråt med engang,og at hun er fornøyd osv..
Så gikk vi for å legge oss.
Kl er da 9.
Anders er sur på meg.
Han var sikker på at jeg kom å la henne med engang altså kl 7 he he..der tar han feil ;0)
Anders er våken og noen er på døra.
Onkel Daniel kom en liten tur.
Så etter på gikk Anders tur med jentene,mens jeg satt med nynorsk..
Anders drar på jobb og vi jentene finner ut at vi skal på strømmen,men først skal vi dusje.
Hun faller i dusjen.ulykkesfugl..
Men det gikk fort over bare hun kunne leke med vannet.
Så skulle jeg kle på henne.
Kler på henne først så hun ikke skal bli kald og mens jeg da tar på henne klær finner hun ut at nei nå er jeg tørst..
Så hun lener seg forover og tar puppen..
Da måtte jeg bare le av henne..
Var så søt og morsom.
Så reiste vi en tur på strømmen, der fikk hun 3 dvd av drømmehagen.
Ja dere leste riktig.
Drømmehagen..blæææ...
men hun elsker den så jaja..

I morgen skal jeg ut å ri..
Gleder meg.
Prøvde ridebuksa og var redd for at den ikke skulle passe,men det gikk.
Hilde...
Jeg slapp og holde inn magen ;0)

Så skal vi på kino og da skal bestefar passe på snuppa.
Det gleder hun seg nok til :0)
Japp det var det.
skriver i morgen og da skal jeg ha bilder,nå har jeg ikke hatt batt.
PS.går bedre å spise i dag,men drikk er fælt så jeg måtte kjøpe sugerør he he..
ha en strålende fredag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar