onsdag 15. september 2010

Ut på tur :0)

I dag våknet snuppa kvart på 7.
Vi skulle reise kvart på 11 for å møte tante Miriam og fetter Aron.
Men vi rakk og sov litt før vi dro.
Det var kjempe koselig å se Aron og tante Miriam igjen.
Vi gikk litt rundt på Jessheim så gikk vi for å spise lunsj.
Da havnet vi på Egon.mmm

Se så vesle voksen de er :0)

Mens vi venter på maten blir lille mann litt lei og sint.
Da er det godt mamma har masse koser og gi.

Mens Aron for kos,

prater snuppa til meg og fortelle meg hva som har skjedd ;0)

Før maten kom på bordet hentet tante Miriam en ballong til de hver.
Aron fikk en grønn,men Alea-Clarise fikk en gul.

Aron slapp ballong hele tiden for det var morsomt.
Se tante Miriam,ballongen min er gul :0)

Aron,ballongen din er der opp.
Gjør ikke no,jeg vil heller ha din jeg..

Når vi var ferdig med lunsjen gikk vi litt mer rundt,og til slutt fikk de søte små krabbe litt..

Hei mamma se på meg :0)

Jeg tar denne veien og du tar den veien.
Oki Alea-Clarise?

Når vi kom hjem fra Jessheim hentet vi først Anders på jobb så dro vi på svømming.
I dag ble det ikke noe bilder fra svømmingen pga vi alle 3 var i bassenget.
Men som jeg tidligere har fortalt er at snuppa er kjempe flink til å stå nå.
Tok et par bilder mens hun står
Er jeg ikke flink?
Det er veldig godt å spise bordet.
Hun var også litt morsom.
Kira kom og la seg der hun står,så ser jeg at hun smiler lurt.
Hun setter seg på rumpa til Kira,og smiler fornøyd.
Slapp å stå ;0)
Rakk akkurat ikke å ta bilde før Kira reiste seg forsiktig opp..

Ellers så har vi kost oss masse i dag.
I morgen kommer farmor for å passe på snuppa mens jeg er hos tannemannen som skal tette noe hull.blæææ.
jaja..
Skriver nok mer i morgen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar