torsdag 16. september 2010

Auau ja også au

I dag våknet vi halv 8.
Farmor kommer kl 8.
Jeg kler på oss,gir snuppa en brødskive mens jeg tar meg et tørt knekkebrød.
Jeg er kvalm :o(
Jeg vil ikke til tannemannen,men når man er så dum og aldri drar til tannmannen ja da må man bare..
Vel jeg drar da til tannlegen der han fikser en haug med hull.
Jeg ble "lam" i leppa og kjente ingenting.
Takk og lov.
Men nå kjenner jeg det.
Klarer ikke å spise så mye,og drikker kan man glemme..
Det is er,men det var vanlig..
Onsdag 29 skal jeg da til tannlegen igjen.
Håper det er den siste gang,men tror jeg må i vertfall 2 ganger til.
Men det finner jeg ut da.
Ellers så har snuppa vært litt sutrete.
Trøtt og sliten og litt varm.
Kommer det en tann til tru??
Ja ikke veit jeg.vi får se.

Nei jeg får gå å slappe av på sofaen mens jeg kan..
Skriver senere,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar