søndag 26. september 2010

så søt med puffa ris ;0)

I dag har jeg ingen bilder,men vi overlever vel ;0)
I dag våknet Alea-Clarise kvart over 7,så da hørte jeg med Anders om han kunne stå opp med henne.
han skulle opp kvart på 8 så han sto opp med henne.
Halv 9 kom han inn med henne,da skulle han på jobb og hun begynte å bli trøtt.
Tok ikke lange tiden før hun sovnet og vi sov da til 11.
digg :0)
Så har vi kost oss masse.
Vi har lekt og synget mange sanger.
Siden mandag har vi gitt henne puffet ris som hun da plukker fra gulvet.
Da lærer hun å plukke smått.
Kan også bruke havregryn.
Vel i dag tok jeg litt piffet ris oppi en liten bolle og satt den på gulvet foran henne.
HUn ble helt i 100,tok bollen opp og ristet.
Alt datt ut og hun lo godt da.
Så da lå det masse puffet ris på gulvet.
Men rot og gris er bare bra :0)
Anders og Alea-Clarise dro til farmor i dag for å skifte lyspærer på bilen,dro rundt halv 6,skulle være hjemme halv 8,men kom mye senere ;0)
Mens de var borte satt jeg med nynorsk og nå kjenner jeg at jeg sliter..
hva...
NÅ mamma,skal jeg snakke med Solfrid..
Sende mail sånn at hun kan se hva jeg gjør feil.
Når jeg står å lager lasagne og snuppa sover,hører jeg at hun hoster veldig.
og plutselig høres det ut som hun kaster opp,jeg går da inn å ser på henne og hun har kastet opp.
Masse oppkast i aniktet og håret.
Anders tar henne da i dusjen mens jeg skifter på senga.
Hun har masse slim,håper det går over fort.
Synes det er så synd på henne,men sånn er det bare..
Jaja..
Nå er det natta tid.
NATTA alle sammen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar