mandag 1. november 2010

Bølle..Jeg???

Mamma kaller meg en liten bølle,men en snill bølle ;0)
Her ser der hvorfor.
Jeg må gjøre masse bøll.hi hi.
Jeg synes det er morsomt å ta ut ting fra skuffen,men nå er det morsomt å sitte i skuffen også.

Her har jeg dratt ut alt fra skuffen og satt meg oppi.
mamma lo godt da.

Litt vanskelig å komme meg ut fra skuffen,så mamma måtte hjelpe meg ned.
I går var vi å feiret farmor,onkel Simen og tante Mari.
Farmor har bursdag den 4.
Onkel Simen og tante Mari har den 15.
Men siden vi er borte da så feiret vi dem.
Men en som hadde bursdag i går var tio(onkel) Paul-Fredrik
GRATULERE MED DAGEN TIO :0)

I dag våknet jeg kl 4.
Det var tidlig,men mamma sto ikke opp før halv5.
Mamma var da veldig trøtt,men det er nok også fordi mamma er ikke i form.
Har noe som kalles bihulebetennelse.
Tror hun i vertfall,også har hun litt feber.
Men i vertfall.
Var ikke så mye å gjøre så tidlig eller seint så vi så litt på tv å spiste litt grøt,eller jeg spiste grøt.
litt før pappa sto opp la mamma meg.
Mens mamma ventet på stua til jeg sovnet,men hun kom inn halv 6 og da hadde ikke jeg sovnet enda,men sovnet ganske fort når mamma også la seg.
Vi sov da til halv 9.
Veldig godt :0)
I dag hadde mamma tenkte at vi skulle gå en tur,men hun orket ikke.
Mamman min er ikke frisk.
Så vi lekte inne.

Her får jeg brød med kaviar.(mamma ville prøve å se hvordan det gikk vis jeg satt på gulvet for å spise,mens jeg ser på tv)
Men det gikk ikke så bra,får Kira ville ha maten min.
Jeg har foresten maten min på den ny asjetten min med tingeling og gjengen hennes :)
Så kom drømmehagen på,og jeg elsker drømmehagen

Hoppsi Deisi,meg i leke kassa mi og Kira.
Etter på måtte jeg lese litt,så jeg åpnet skapdøra og fant noen bøker

Mange fine bøker :0)
Jeg har nå sovet litt i mellom her også ;0)
Så sier mamma vil du ha ris eller makaroni?
Jeg har smakt ris men aldri makaroni så da valgt jeg det.
Men mamma lager makaroni snakker jeg med bestemor på skype.
Så viser jeg henne hvor flink jeg er til å spise makaroni.
(noe som faktisk var litt vanskelig,den var så glatt,men godt var det)

Fikk lov til å grise av mamma,så ligger det også masse makaroni på gulvet(som kira fikk smake etter på)
Så måtte vi tulle litt så vi satt mat skåla på hodet mitt.
er jeg ikke søt?

Ti hi :0)

Dette var da min dag.
Hvordan var deres?

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar