lørdag 6. november 2010

pakket og klart

I natt våknet jeg av at jeg hostet så fælt,så mamma tok med meg inn på stua og dulla med meg.
Hun snakket også med bestemor kl var vel rundt 1 eller no,da sa bestemor lag sukkervann og gi det.
Det var veldig godt :)
Så jeg sovnet fort uten å hoste.
Så våknet jeg kl halv 6,da sto pappa opp med meg.
da spiste jeg bra med grøt.
Etter på når jeg hadde sovet igjen lekte mamma med meg.
Men jeg blir fort trøtt så jeg sovnet ganske fort.
Når jeg våknet fikk jeg litt mat så dro vi til bestefar og Turid.
Viste jeg at jeg kunne stå helt alene.
Så fikk vi mat.
Sovnet på vei hjem,så når vi kom hjem la pappa meg siden jeg forsatt var trøtt.
Mamma og pappa la seg de også.
Sov til kl 18.
Da vekte mamma meg.Så pakket de koffertene og gjorde alt klart.
Så nå er vi snart på vei til bestemor :0)
Så da får jeg se om jeg skriver i morgen.
Ha en forsatt fin kveld.

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar