fredag 19. november 2010

Hyggelig dag med masse go mat

I dag våknet jeg kl 6, da var da mamma som sto opp med meg.
Jeg sovnet igjen kl 8 og kl 9 var det pappa sin tur til å komme opp med meg.
Etter min andre lur dro vi ned til alfaz der det var marked,men vi rakk ikke så lenge siden vi var veldig seint.
Men jeg fikk gratis klementin av ei spansk dame.
Det var godt :)
Så kom vi hjem da sto bestemor og laget masse kaker.
Vi skulle feire min bursdag selv om jeg ikke har bursdag får om en mnd.
Vel så kom onkel Bonnie,Anita,Helena,Susanne og typen hennes som er spansk.
Fikk en hund som danser og synger.
Av bestemor,bestefar og tio fikk jeg en leke som ruller rundt og bråker.det var morsomt.
Så fikk vi pai og bløtekake.
I morgen er vi på vei hjem.
Det skal bli bra å komme hjem til kira,men vil være sammen med bestemor.
Mamma gruer seg litt siden hun skal begynne på jobb på mandag.
Blææææ...
Men sånn er det vel bare.
Det er ikke noe bilder enda,så det kommer nok på søndag eller no.
Men da sier vi hade og skriver en annen dag.
Klem

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Det går så bra å komme seg på jobb igjen.. gruer deg bare i begynnelsen men det går fort over deilig å få rutiner igjen.. kan jeg tenke meg =) masse lykke til dette går bra snuppa mi =)

    SvarSlett