tirsdag 30. november 2010

Syk!Hoppeloppeland :)

Men aller først vil mamma,pappa,kira og jeg gratulere
TANTE LINDA OG ONKEL GEIR-OLAV MED LILLE TILLA-SOFIE som kom til verden mandag 29.
Hurra hurra hurra <3 <3
Ellers så ble mamma syk på mandag.
Hadde noe som kalles omgangsyken.
Så hun var mye på do.
Og etter hvert trodde hun at hun var bedre,men så kom kvelden og da ble hun liggende på stua.
Pappa hørte at mamma lå med hodet i bøtta.
Stakkar mammaen min.
Men nå er hun mye bedre.
Så i dag spiste hun litt ris,noe jeg også fikk.
Og etter på dro vi alle til hoppeloppe land.
Mamma har fri på tirsdager så da fikk hun blitt med.
Det var veldig gøy.
Har jo vært der før også,men nå fikk jeg prøve mer.
Gøy,gøy.
Etter på dro på city og handle mat for en uke.
Ble faktisk ikke så mye denne uken :)
Hadde litt igjen i fryseren.
Ellers har vi bare kost oss.
Det er veldig kaldt ute,så vi er ikke så mye ute,men da er vi inne å danser i steden for.
I stad drev mamma og hamret noe i veggen.
4 spikre,men jeg anner ikke hva de var til.
Er noe til meg og pappa.
Men hva?
Mamma hengte ivertfall opp to røde tråder med masse klyper på.
Er det pynt tru?
Vel,mamma sa at jeg fikk se i morgen.
Så da får jeg vel se i morgen da.

Vel dette var da min dag.he he.
Skrive mer i morgen satser jeg på.
Natta alle sammen.

Ps.Mamma og pappa glemte kamera igjen så ble ingen bilder.

ALEA-CLARISE

2 kommentarer:

  1. Hils til mamma og pappa og si at bestemor har lyst til å se bilder av deg også...
    Bestemor gleder seg til å høre hva det rare er som du og pappa får i morgen. ...<3<3<3

    SvarSlett
  2. HOPPELOPPELAND :-D

    Vi har dratt dit flere ganger etter at vi var på treff der, er så morsomt å ta med Leon opp i alle de stoore skliene og hoppesklia :-)

    SvarSlett