onsdag 24. november 2010

Endelig en oppdatering ;o)


Pappa og jeg.

Vel da er vi hjemme.
Som dere ser har vi nå mye mer klær på oss enn det vi hadde når vi var hos bestemor.
Mamma har da begynt på jobb så pappa er hjemme med meg.
På søndag var jeg hos farmor siden pappa skulle på kurs og mamma på jobb.
Så mamma hentet meg etter jobben,men så fant pappa ut at han ville være sammen med oss så vi dro og hentet han og kjørte han til bilen.

I går hadde fetter Aron bursdag.
Han ble da 1 år.
GRATULERE SÅ MYE <3

I dag våknet jeg kl 6,så pappa sto opp med meg.
Mamma kom kvart over 7,og fikset seg.
Mens mamma var på jobb har pappa og jeg lekt,og kost oss masse.
Vi har også lekt med Kira.
Når jeg sov laget pappa skolerød og det var godt.
Så tok vi bussen opp til skedsmokorset.
For vi skulle svømme.men når vi kom fram så sto det en lapp at det var avlyst pga sykdom.
Pappa ringte da mamma for å høre når hun sluttet og hun var ferdig.
Hun hadde prøvd å ringe flere ganger for å si i fra at svømmingen var avlyst men mobilen til pappa er ikke helt god.
Så da reiste vi hjem.
Pappa slapp av oss for han skulle fikse noe.
Så da koste vi oss med masse koser og sanger.
Så fortalte mamma meg hva hun har gjort på jobb.
De hadde vært i skogen og grillet.
Med bål.
Men det var så kaldt så de ville fort tilbake til barnehagen.
Jeg gleder meg til jeg begynner i barnehagen,men jeg begynner ikke sammen med mamma,men det gjør ingenting.

Ja dette var da min dag i dag.

Bestemor:spar på sokken min da :0)
Savner dere masse.

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Sokken henger framme , kanskje et " lite" juletroll kommer med noe spennende som den legger i sokken !!!!!Fetter Aron tar med seg sokken etter jul...men han får ikke det " rare " som er oppe i sokken... Klem fra bestemor

    SvarSlett