fredag 5. november 2010

Torsdag og fredag

På torsdag var det pappa sin tur til å stå opp meg,siden mamma sto opp de andre dagene,men når pappa skulle stå opp med meg ville jeg sove til kl 6.
(noe mamma syntes var dårlig gjort siden jeg står opp kl 3-4 med mamma)
Så mamma fikk sove godt.
Mens mamma sov lekte jeg sammen med pappa.
Han ryddet ut av oppvaskmaskinen og da hjalp jeg han.

Er jeg ikke flink?
Blitt kjempe flink på å klatre :0)
Også så vi på nrksuper og der var det ei jente som bakte boller til mammaen sin,så det ville jeg også.
Så pappa og jeg laget boller til mamma.
Så når mamma våknet ble hun veldig glad for bollene.
Ser det ikke godt ut?
Etter at jeg hadde sovet lutt spiste jeg litt lunsj med pappa.
Pappa skulle spise fiskepudding så det fikk jeg også smake.
Det var kjempe godt.
Spiste bra da.
Vil du smake pappa?
mm godt..

Mamma og jeg kjørte pappa på jobb og etter på kjørte mamma meg opp til farmor.
Jeg skulle sove hos farmor fordi mamma skulle veldig tidlig til tannemannen.
Men jeg koste meg masse.

Fredag.
I dag koste jeg meg med farmor og Tor.
Sov også nesten 11 timer,mamma sier kanskje du kan sove 11 t hjemme også.
Men det gidder jeg da ikke.
Vi gikk en tur ned til pappas jobb,og der hentet mamma meg.
Var veldig koselig å se mamma,men jeg var også litt sliten og lei.
Hadde sitte lenge i vogn.
Når jeg kom hjem laget mamma makaroni.
Og nå klarte jeg å spise bra.
Sist syntes jeg det var veldig rart,men nå klarte jeg det.
Etter at vi hadde kost å lekt litt til sovnet jeg
Så kom pappa hjem.
Han hadde med seg risgrøt,dette fikk jeg lov til å smake.
Spiste masse.
Skal vel egentlig ikke ha sånn grøt,siden det er masse melk oppi,men siden jeg ikke spiser så mye pga jeg er syk fant de ut at det er bedre at jeg spiser grøt og blir mett enn at jeg ikke får noe mat.
Mamma satt på musikk og vi alle danset.
Jeg begynte å bli trøtt så da la pappa meg og pappa sovnet også.
Så kom mamma å vekte meg kl 18.
Men jeg ville bare sove.
Men fikk meg opp til slutt.
Fikk litt mat og frukt,etter på dro vi på butikken.
Der fikk jeg en kul mat boks med Timmy tid.
Han er kul.
Så dro vi hjem.
Nå er jeg trøtt.
Gleder meg til å sove.
Ellers er det ikke mange dagen til vi skal til bestemor og bestefar.
Mamma håper bare at jeg er frisk sånn at jeg slipper å få vondt i ørene når jeg skal fly.
Det håper jeg å.
NATTA DA ALLE SAMMEN,
GOD HELG

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar