tirsdag 2. november 2010

Vi er syke vi.

I dag våknet jeg halv 4,mamma ga meg litt melk som jeg tok og drakk opp men jeg ville da ikke sove.
Så da sto mamma og jeg opp.
Mamma ser på det ene øyet mitt at det var veldig rødt og hadde guffe i så mamma sa at det ser ut som du har fått øye katarr,men mamma tenkte hu at hun skulle se hvordan det ble etter på.
Halv 5 la mamma meg og jeg sovnet.
Våknet igjen kvart på 7, og da sier mamma da får jeg ringe legen når de åpner.
Mamma ringte til legen for seg selv pga hun har vondt i halsen osv.
Så vi fikk time kvart på 10.
Når vi kom til legen sove jeg.
Hun så på mamma først og sa at mamma har en milde halsbetennelse(som ser ut som den er ferdig) og så hadde hun bihulebetennelse.
Så vekket de meg for å se på meg.
Hun så på øyet og sa at det ser litt ut som hun får øyekatarr,men hun ville ikke gi noe med engang siden det ikke var så mye.
Så så hun i halsen min,hadde en hoven mandel,også så hun i øret mitt å da sa hun at jeg hadde ørebetennelse.
Så da fikk jeg antibiotika og mamma fikk 2 forskjellige hostesafter.
Så dro vi hjem og slappet av.
Jeg ble fort trøtt så mamma ga meg litt mat noe jeg ikke ville ha,men så fikk jeg medisin og det var kjempe godt.
Så sovnet jeg ;)
Når jeg våknet hadde jeg blitt verre,nå var det på begge øyene.
Så nå måtte mamma dra å kjøpe salt vannsdråper.
Så vi hentet pappa samtidig.
Når vi kom hjem ble mamma borte.
Jeg hører henne men jeg finner henne ikke.
Det står en stor eske på stua,så jeg krabber rundt kanskje mamma er der,men nei jeg finner henne ikke.
Så løfter pappa meg opp å der var mamma.
Jeg å fikk lov å komme inn

hi hi ser du oss pappa?
BØØØØ :0)
Veldig morsomt :0)

I morgen skal mamma og jeg til tante Miriam og Aron.
Der vi skal passe på Aron mens tante er borte.
Kan hende at tante Linda også kommer en tur.
Vi gleder oss :0)

Detter var da min dag.
Hvordan har deres dag vært?

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar