tirsdag 16. november 2010

Hajoen


(bestemor sitt bildet)
Hejoen alle sammen.
Dere lurer sikker på hvorfor jeg har på meg en tjukk lue her i Spania.
Jo det er fordi mamma og pappa glemte å ta med en tynn lue og det blåser noen ganger her.
Siden jeg da har hatt(hadde ørebetennelse når jeg kom) så måtte jeg ha på meg denne lua,men nå har jeg en annen lue.
Vi koser oss masse her sammen med bestemor og de andre.
I går så ville jeg ikke sove og ikke spise.
Så jeg var veldig sulten når jeg skulle legge meg,men ville ikke ha noe mat.
Dette var da andre dagen med lite mat.
Så jeg sovnet etter hvert,men våknet flere ganger.
Tilslutt tok bestemor meg opp.
De prøvde å gi meg mat men ville ikke ha.
Tilslutt fikk jeg lov til å leke med bestemor på sofaen.
Der sang jeg for henne.
Tiden gikk og kl nærmet seg vel 11 da jeg begynte å bli trøtt,sovnet med en gang da.
Sov da til kl 5.
I dag var det pappa som sto opp med meg,men jeg ble fort trøtt så jeg sovnet fort.
Så i dag har jeg spist bra og jeg også sovet mange ganger.
I dag har vi også vært på et kjøpe senter,der gikk pappa og mamma sammen,mens tio gikk alene.
Mens bestemor og jeg gikk sammen.
Bestemor kjøpte noe som jeg kan ha på meg på fredag.
Men det får dere ikke se før på fredag ;0)
Det som skjer er at vi skal feire bursdagen min på fredag,selv om jeg ikke har bursdag før om en mnd.
JEG ER 11 MND I DAG ;0)
Jeg gleder meg :0)
Ja ja.
Dette var da dagen min.
Hvordan var dagen deres?

ALEA-CLARISE

2 kommentarer:

  1. Kjempe flink jente på handletur med bestemor..valgte ut klærne selv, smakte litt på dem og krølla dem litt OG smilte til alle som var der <3

    SvarSlett
  2. Dere koser dere masse jo så deilig.. =) uff jeg er sliten, vi får ta oss en jente prat snart =) savner dere masse.. skulle ønske jeg var i spania å bedere en masse snø å æsj .. å kulde.. æsj,.,. kos dere sååå masse i så lenge stoor klemmer miss ya

    SvarSlett