søndag 21. november 2010

Da er vi hjemme

I går dro vi kl 6.
Jeg var kjempe trøtt for jeg ville ikke sove.
Mamma fikk meg til å sove litt før vi skulle dra,men måtte vekke meg etter et kvarter.
Fly reisen gikk bra,jeg sov hele flyreisa.
Vi var hjemme hos Kira kl halv 1 om natta og da var jeg trøtt så jeg sovnet fort.
Så våknet jeg kvart på 7 i dag,mamma sto opp med meg.
Jeg ville ikke spise så mye også ble jeg fort trøtt.
Så kvart på 8 sovnet jeg igjen.
Sto da opp kvart på 11 med pappa.
Så har vi ikke gjort så mye.
Vært litt ute i snøen kaldt også dro vi til farmor.
Jeg skal sove der,siden mamma skal på jobb i morgen og pappa skal på kurs.
Mamma kommer å henter meg etter hun har vært på jobb.
Men jeg koser meg masse hos farmor så det er ingen sak.
Da sier jeg natta.

Ps: BESTEMOR JEG SAVNER DEG MASSE <3

ALEA-CLARISE.

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem til kalde norge igjen savna dere maassssse =) stooor klemmerhihi

    SvarSlett
  2. Savner lille prinsessen min....vi fant en liten sokk i dag, der sto det :I love mum...Tio sukket og luktet på den og sa: ÅÅ ,jeg savner Alea- Clarise<3<3<3

    SvarSlett
  3. Savner dere masse.
    Bestemor og Tio <3 <3

    SvarSlett