tirsdag 28. juli 2009

vært hos Theres :)

MÅ BARE TAKK DEG THERESE FOR DU GJØR EN SÅ GOD JOBB MED MASSASJE.
JEG DIGGER Å KOMME TIL DEG :)

Annbefaler alle om å dra til Therese på skedsmokorset for en deilig massasje.
Ansikt,hele kroppen eller voksing.
Hun gjør mye annet også:)

Nå har jeg da hatt det helt herlig med en lang aroma massasje og ansiktsbehandlig føler meg som en nytt menneske :)
kjedelig når hun er ferdig for det er så godt å vil mer :)hehe
men da kommer man tilbake..
Dette var nok den siste aromamassasjen min til etter des siden jeg snart ikke kan ligge på magen, men jeg kommer får å få masse annet det kan jeg love deg snuppa :)
ja måtte bare gi litt ros :)

dagens rose hehe

3 kommentarer:

  1. Så koselig å høre :) Jeg vil anbefale fotpleie den dagen du ikke når ned til føttene dine, hihi, også kan du få fotmassasje hvis du blir hoven i beina ;)
    Lykke til i morgen :) Glad i deg. Klem

    SvarSlett
  2. ja det kan jeg jo :)
    fotpleie er jo bare herlig :) så det kan jeg ta..
    er nok ikke lenge til jeg ikke når ned haha..
    Sender deg mld i morra :)
    glad i deg å snuppa.klem

    SvarSlett
  3. jess lykke til i dag vennen.. venter spent hihihi.... tessa er VERDENS BESTE i det hun driver med!! ==)

    SvarSlett