tirsdag 21. juli 2009

9.9.9.9.9.9.9.9.9.

hihi 9 dager igjen.
Ja dagen går fort eller nei de går sakte eller?hehe...
Mandag gikk dagen sakte men i dag gikk dagen fort :)
Vi dro på sørumgård og møte søstrene til anders.
Mari med Enja og Sara og Line med Molly..
Molly er litt redd Kira, Enja er en liten tøff jente.og hun er liten.
Ligner på en mus ;) hehe
Sara er rottwailer så det var hevy "lekeslåssing" mellom Kira og Sara.
Men sånn er det vel bare..
I dag spiste vi taco mmmmm elsekr taco mmmm:)
Satt å så på 3 store damer og en bryllypskjole eller no.hehe
3 damer som må slanke seg for å vinne en kjole til bryllupet.hehe..
litt morsomt å se ;)
så mått jeg se på en av mine ynglings serie og det er NCIS <3<3.
Det er en herlig serie som jeg digger noe synsykt.
elllers så har jeg ikke gjort så mye i dag.
I morgen håper jeg at jeg kan dra med anders en tur til strømmen så vi kan se litt der.
Og får å svare på et spm fra deg Yvonne.
Nei vi har ikke kjøpt noe til babyen enda, og tror vi kommer til å vente, kanjse vi kjøper noe den dagen vi veit hva det blir ;)
hehe...
Kos dere vidre snupper :)

1 kommentar:

  1. Ja kanksje det beste å vite om d blir jente el gutt hehe.. =) moro da.. bare ikke handle for seint det blir alt for dumt hehe.. ses vi i morgen wee.. =0)

    SvarSlett