lørdag 4. juli 2009

26 dager og er 16 uker :)

26 dager igjen.
går sakte men sikkert nedover ;)

I dag er jeg 16 uker.jippi...
Ellers så er jeg alene hjemme i dag.
Anders har reist til en hytte på nordfjell, men siden formen min ikke er helt på topp ble jeg hjemme..
Sånn er det når kvalmen ikke vil gi seg, begynner å bli lei av det ass.
Ellers så føler jeg meg bra :)

I går leide vi en film som heter The fall..
Er ikke helt sikker på om jeg likte den eller ikke.
var litt rar..
ikke en av de beste jeg har sett da..
hehe..
Jepp ikke så mye å skrive i dag.
Jeg tenkte jeg skulle bare slenge meg ned på sofaen å se på tven.hehe.

ha en fin lørdag :)


GRATULERE MED 4 UKER DAGEN MIE MARIE <3

2 kommentarer:

  1. Kjedelig å være kvalm da vennen.. men det går nok over etter vert =0) Håper du får en fin søndag ivertfall kjempe glad i deg stå på dette går nok kjempe bra, gleder meg å høre hva det blir jente el gutt. =)

    SvarSlett
  2. ja håper kvalmen gir seg.Men i følge alle så skulle man slutte å være kvalm etter 3mnd og jeg er jo nå 4 mnd..
    Men jeg må jo bare fortsette, kan ikke gjøre noe mer enn det ;)

    Gleder meg masse selv :)
    Å det kommer til å stå her hva det blir ja.hii

    SvarSlett