onsdag 15. juli 2009

15 dager

Ja da er det 15 dager igjen.Johoooo
I dag møte jeg min storesøster på toget til Oslo.
Der handle vi litt.
Jeg gikk innom tone lise og kjøpte meg nye filer :)
så gikk vi på operan, den er fin den.
Gått mye.
etter på dro vi til frognerparken der vi så teater ROBIN HOOD.
Vi lo så vi grein alle mann og kvinner ;)
Sucker ja sukker .hahah...
Det var kjempe morsomt.
Vi skal prøve å dra neste år å for å se hva det er.
Jeg var i fjord og så jungelboken den var morsom og fin.Fin for barn
Mens Robin Hood var mer for voksene og veldig morsom..Barna bare lo pga oss voksene..
Var litt prompe humør men det var ikke så mye som barna skjønte.
Men gud som vi lo.
etter på tok vi bilder i parken, så dro vi til lillestrøm og spiste på peppes.mmmm...
så i dag er jeg sliten, beina er hovene men sånn er det bare..
ha en fin kveld vidre folkens.
(bilder kommer)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar