fredag 3. juli 2009

27 dager igjen

27 dager igjen..
Tiden går veldig sakte..
I dag måtte jeg dra hjem fra jobb var kvalm og kastet opp.
Ikke så rart siden jeg ikke har sovet så mange timer.
Ellers så har jeg sovet og slappet av.
Etter på skal anders og jeg rydde litt i kjelleren, vi har jo veldig mye ting som vi ikke trenger,å vi trenger plassen.hehe.
Fikk en pakk i dag fra babyverden.
4 små bleier,en cd og en bok.hihi.
litt gøy..
tenkte at jeg snart skal se igjen boka.
gøy å les litt om alt og ingenting..

I går så tror jeg at jeg kjente liv for andre gang.første gang var natt til mandag.
Men ble litt usikker på¨om det var det jeg kjente eller hva det var.
så i går når jeg lå på ryggen strøk jeg meg på magen å snakket til den, plutslig kjente jeg noe :)
føltes litt ut som man er sulten den rumlingen men uten lyd og med mer små bobler.
flere jeg har snakket med sier at det er mest sannsynlig liv jeg har kjent.jioho..
Blir litt gira ja ;)

ellers så håper jeg på litt regn, det er veldig varmt og veldig klamt..litt regner hjelper..jappjapp.
skriver mer hvis jeg har noe å skrive ;)

2 kommentarer:

  1. Så moro at du kjente liv, og mye mer blir det fremover, det er en helt spesiell følelse og man blir jo helt forelsket i magen, hihi...
    Er vel meldt litt dårligere vær til uka, skal faktisk bli litt godt, det føles ut som om man har vært i syden i 2 uker, gått og vært klam hele tiden... Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. hehe gleder meg til anders også kan kjenne:)
    For nå er det jo bare jeg som kjenner den lille, og jeg ser på magen min hele tiden.
    Prater med den å hehe..ja endelig noen som hører på meg ;)
    Gleder meg til dårlig vær,men er jo godt med varmen å da.
    skal ikke klage ;)
    hvordan er turen?
    klem

    SvarSlett