søndag 12. juli 2009

18 dager

Ja 18 dager..
Og jeg har fått litt panikk..
tenk hvis det er noe gæli med den lille.
Hva om tenk hvis...
Det er så dumt at jeg skal til jordmora samme dag som ultralyden,hadde vært bedre hvis jeg skulle til hun når jeg var 16 eller 17 uker og fikk vite at alt er bra med den lille.
Og det hjelper ikke at jeg får panikk for jeg har jo ikke gått noe ned i vekt
1kg hva er det?skal man ikke gå opp en haug da?
Veit at noen faktisk går ned og noen går ikke opp før det er halvveis, men det nå jeg skulle hatt en jordmor til å hørt med det er nå jeg trenger å få vite at alt er bra..
Ja jeg veit er sikkert helt teit av meg, men det er sånn jeg føler det i dag..
Det hjelper ikke å si det til mange at jeg har sånne tanker for da får jeg bare beskjed om ja men har du ikke kjent liv?
Jo det har jeg eller??
Kansje jeg har innbilt meg det at jeg kjenner liv.veit ikke hvordan det skal kjennes ut.
Er det riktig det jeg har følt?eller har jeg bare følt det siden jeg har lest om hvordan det kjennes ut..
Blir litt stresset av det,men får håpe at det går over etterhvert og at når jeg har vært hos jordmor så sier hun at alt er perfekt:)

Måtte bare få det ut er litt tungt å holde det inne hele tiden..

ha en fin søndag og tenk i morra er det 17 dager igjen:) hihi

1 kommentar:

  1. Dagene går fryktelig fort her.. spennende å høre hvordan du føler og har det. da vet jeg sånn ca hva jeg har i vente hehe.. =) flink du er med å sove heldig skulle ønske jeg kunne ha sovet ennå mere =) ha en super fin dag vennen kos deg å slapp av i kveld. ikke bli for urolig. Alt er en mening som skjer ! =) hilsen yvonne

    SvarSlett