mandag 20. juli 2009

10 dager :)

ja tenk nå er det 10 dager igjen :)
yeee, dagene går litt fortere jo :)
Men først
GRATULERE MED DAGEN SOM VAR I GÅR ISELIN <3

I dag så dro Anders og jeg på smartclub herregud så mye dill dal de har;) hehe.
så dro vi på ikea etter på, jeg må ha et bord som er lett og klappe sammen.
Det skal jeg bruke til manicyr, men de hadde ikke sånt bor så jeg må bruke ute bordet.
Vi satser på at det går bra Yvonne ;) hehe dette fikser vi.
Negler skal ivertfall bli pussa:)

Ellers så har jeg snakket med både min eldst søster og min mor...
savner mamma så masse mye, men overlver;)

Ellers noe annet jeg savner er å ri..
var på sørumgård i dag og kjente lukta av hester og så folk ri jeg bare meg å...
men jeg får jo ikke lov :(
så da må jeg bare bite i det sure eple og vente til jeg kan ri..
og da folkens da skal jeg kose meg masse mye :)

Ble super glad i dag når jeg gikk på vekta:)
gått opp 2 kg :) hehe...
tenkt før var det yeee gått ned 2 kg nå er det omvendt,men endelig..
matlyst har jeg begynt å få nå;)
sulten hele tiden jeg hehe, så må passe på hva jeg spiser ja ;)
jeje det var de.
skriver vel mer i morra:)
kos dere folkens

1 kommentar:

  1. Tiden går alt for fort her.. uff skummelt hehe.. =) ja alt går bra! ikke noe problem for meg. Vi får gjøre alt vi kan for at du skal orke å ta mine negler =) moro å handle litt ja hehe. Har dere begynnt å kjøpe noe småtteri til ungen deres da? =) spennende gleder meg klemmer å drøm søtt =0)

    SvarSlett