onsdag 22. juli 2009

8 dager igjen :)

ja tenkt nå er det 8 dager igjen, det går ned over nå :)
hehe..
i dag så vasket jeg terassen så anders kan beise,men når det skjer veit vi ikke pga regnet..
Når anders var å spillte fotball i stad fikk jeg besøk av min onkel og tante:)koslig.
de snakket om en vugge min bestefar har laget, som miriam må først ha så skal jeg ha den.
Det er meningen at alle babyer i famillen skal ligge der, og min lillebror var den første som lå i den.
og etter hvert skal man brenne navnet til ungen og årstallet når den ble født.
Gøy det da:)
så nå har min lillebror ligget i den, min kusine og fetter,dattren og sønnen til min kusine.
så blir det Miriam sin sønn og min h*u ;)
I morra kommer da Yvonne på besøk der jeg da skal prøve å få fikse neglene hehe..
mens jon må da passe to nydelige voffer ;)
spørs om en er hyper og det er da min ;) hehe
Klarer du det jon??
Ja det gjør du:)
så er torsdagen over så skal jeg ut med anders på fredag så må jeg finne på noe til lørdag og søndag så skal jeg møte Anette på mandag,så massasje tirsdag så er dagen her:)joho...
hehe..
ha en super fin onsdagskveld\natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar