onsdag 25. august 2010

Svømt i dag

I går så våknet snuppa når Anders skulle legge seg.
Vi prøvde å gi henne vann,smokk og kos men hun gråt og gråt.
Til slutt tok vi henne opp og la henne i senga vår.
Jeg skulle amme henne og få henne til å sovne så skulle jeg legge henne i senga.
For det første så var hun ikke trøtt så jeg sovna før henne og for det andre jeg var så trøtt at jeg husker ikke så mye.
Vel jeg våknet og så at hun endelig hadde sovnet,så jeg reiser meg opp,går bort til senga hennes,tar bort dyna osv sånn at jeg kan legge henne rett ned.
Så går jeg til senga og legger meg..
Ja når jeg våknet i dag lå hun ved sina ;0)
he he..skjønner ikke hva jeg har holdt på med ;0)
Så sto vi opp,satt på TVen og der var jo drømmehagen.
Jeg har hele tiden sagt at jeg skal aldri latt Alea-Clarise se drømmehagen.
Jeg blir sliten av det,men så går det ikke akkurat på meg ;0)
Vel så var da drømmehagen på og da måtte jeg bare ta bilde av jentene mine ;0)

GO DRØMMEHAGEN..
Begge var oppslukt he he.

Så har vi kost oss og vi har lekt mye.
Så begynte hun å bli trøtt,men sove ville hun ikke.
Så jeg sleit veldig lenge for å få henne til å sove.
tilslutt etter nesten 1 t sovnet hun.
Bra det for vi skulle på svømming i dag :0)

Se på meg a..
I dag så dykket vi,sang og fri lek.
Det som også var morsomt var at Siv(svømmelæreren) holdt snuppa mot Anders å han telte da til 3 så dykket hun Alea-Clarise og "dyttet" henne mot Anders.
Så det var gøy å se på alle de flinke barna :0)
Neste gang skal jeg bli med i vannet.
Jeg trodde at man ikke hadde lov til å være to i vannet,men det er kanskje ikke før de nærmer seg 5 eller no.

plaske er gøy.

her skal hun akkurat gå under.

og akkurat kommet opp :0)

siste gang vi var med klarte ikke hun å plaske så mye,nå gjorde hun det hele tiden :0)

Når vi kom hjem var hun trøtt,men hun hadde sovnet i bilen så da klarte hun ikke å sove mer.
Så da måtte jeg finne på mye.
Så hun fikk brødskive med leverpostei.


dette er ikke skalk mamma..

Var jo kjempe godt jo :0)

etter litt mer mat som grøt og frukt, lekte vi p gulvet.
Og etter på dusjet henne og så pusset vi tennene.
Noe hun synes er kjempe godt :0)
hun var jo så trøtt så hun sovnet kl 19.
Litt gråting,måtte inn til henne 1 gang,så ble det stille.
Jenta mi det :0) <3 <3

Ha en strålende onsdag :0)

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder av snuppa :)
    Vi badet bare en og en, byttet litt på :) Man kan bade begge to, men da må man betale ekstra, det fikk vi beskjed om da ;) Men tror vi badet begge to en gang eller to uten å betale, hehe...

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er.. morro å lese at ting skjer så fort å at dere er så fryktelige trøtte hehe.. =) koselig bilde av jentene dine da =) kult.. blir spennende å se om jeg en vakker dag får ei jente å da er vi tre gode venniner med tre jenter hahaha.. =)

    SvarSlett