mandag 16. august 2010

8 mnd og kos :0)

I går var Alea-Clarise 8 mnd.
Hurra.
Tiden går jo super fort :0)



Søndagskveld:Klarte ikke og sove så fikk litt grøt.
Da tuller pappa og Alea-Clarise

ha ha pappa du er morsom ;0)

Hva sa du?hihi

Så sa mamma:må spise grøten din!!

he he er jeg morsom nå?

Pappa er morsom i vertfall

så lang tunge :0)


Mandag:
Ja da er hun 8 mnd hurra hurra.
Tenk for 8 mnd siden fikk jeg denne vakre lille piken.
Som er så snill og god.
Er jenta vår det :0)
Vi skulle reise en tur på strømmen for var ei som jobber på barnashus,hun hadde lagt ut en dress til Alea-Clarise.
Dette gjorde hun for ca to uker siden,så sa hun at vis jeg ventet fikk jeg dressen og fleecs for 499,-
Så da gjorde jeg det.
Vi klarte og bruke bra med penger på strømmen ;0)

Mandagsoutfit:

Alt er fra name it untatt sokkene :0)
Søt?

Vi måtte ha en liten mat pause på strømmen.
Dette synes hun er kjempe godt.
Smotih.
Koser seg da :0)

Se her mamma..Holder her og så klemmer man.

Etter på dro vi til Therese og Iselin : http://tessas-verden.blogspot.com/
Det var kjempe koselig.

Iselin var veldig snill og lånte ut alle lekene hennes.
Noe Alea-Clarise syntes var gøy.

Her drikker Iselin "brus" og Alea-Clarise drikker "juice"

også litt te da :0)

Så må vi leke med tusen bein som spiller og det var kjempe morsomt.

Så kom Yvonne og Jon http://yvis-yvonne.blogspot.com/.
De hadde med Villa.

Alea-Clarise koste seg masse med Villa.
La seg oppå henne og snakket med henne.
veldig søte var de ;0)

Vi koste oss masse med taco og god snakk :0)
Så var det natta for snuppa.
Sovnet fort når jeg hadde lagt henne.

Ja det var den dagen.
Håper dere har hatt det fint :0)

1 kommentar:

  1. Sååå søte de to var.. =) blir såå gøy å møtte alle sammen med unger snart hahaha.. =) blir sikkelig koos =)

    SvarSlett