søndag 1. august 2010

Noen bilder fra stranda og hjemme her

Jeg får ikke lagt ut filmen som jeg har laget så da legger jeg ut noen bilder nå og noen bilder etter hvert ;0)
Vi kjøpte engangs kamera som vi kan ha under vann og det var morsomt :)
Vi tok med kamera på stranda og da lo vi så vi nesten grein ;0)
Jeg har da tatt bilder av bildene så det er ikke så bra men her får dere sett ;0)

Anders som koser seg under vann :0)

Oss over vann :0)

Her et nytt bilde av Anders :0)

Her er Alea-Clarise og jeg i bassenget :0)
Her koser hun meg :0)

he he :0)

Morsomt å blåse bobbbbbblerrrr :0)


Se hvor flink jeg er :0)

Jeg som koser meg under vann :0)

Vi måtte også ta bilder av snuppene sammen når vi kom hjem..

Nesten like lang som deg jeg Kira :0)

Her leker de sammen :0)

Vil du ikke leke mer??

Jaja det var det.
Ser om jeg får lagt ut mer senere :0)

2 kommentarer:

  1. Det var fine bilder det! :)
    Morsomt med undervannsbilder. Skjønner ikke hvordan du klarer å se under vann og ikke holde deg for nesa, hehe... Det må jeg! :p
    Håper du klarer å få lagt ut video snart, jeg får det kun til når jeg redigerer filmen i windows som jeg sa til deg. God natt :)

    SvarSlett
  2. Sååå herlig bilder av dere.. dette sååå utrolig gøy og koselig uttt.. heldige dere er =) miss ya=)

    SvarSlett