tirsdag 24. august 2010

Smake mamma?

Alea-Clarise har begynt å skjønne litt kan vi jeg smake eller få nuss.
Når vi sier få nuss så gaper hun stort og kommer mot oss.
(må spørre flere ganger før hun gjør det,men etter hvert gjør hun det)
I dag fikk hun en skalk så setter jeg ned sammen med henne på gulvet.

Kan jeg smake?
Hun må tenke litt..

tenker forsatt..
Hmm skal mamma få smake?

ja vel da..
Hun dytter den bra i munn ;0)

jeg spiser av den andre siden jeg mamma :0)
Hun er så søt

Her spiste jeg og der spiste du.
Var veldig opptatt av skalken sin ;0)

Etter hvert var det på tide å få grøt,skalken var med ;0)

godt med grøt og skalk.
Vet ikke hva jeg skal spise først.

hun er så tankefull :0)

Ellers så har vi kost oss i dag,uten Anders.
Han jobber seg ihjel ;0)
Det har jo stengt butikken for de skal bli RIMI.
Så de jobber for hardet livet.
Åpnes igjen på torsdag.
Så vi ser han ikke akkurat så mye for tia.
Ellers så gleder vi oss til i morgen.
Svømming jippi ;0)

det var det.
Ha en strålende kveld :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar