fredag 20. august 2010

Fin dag i dag :0)

På onsdag hentet vi høytalere til TVen,så da måtte Alea-Clarise hjelpe til

Se hvor sterk jeg er pappa..

Klarer og løfte med en arm ;0)

Så over på i dag.
Vel i natt slet hun med og sove.
Hun våknet kl 4 og da ga jeg henne pupp,men hun sovnet ikke etter det.
Noe hun gjør nesten alltid.
Så til slutt sto jeg opp med henne og ga henne litt grøt.
Ble ca 5 skjer med grøt og 2 med frukt.
Kl 5 sov hun som en stein.
men da snorket min kjære så jeg havnet på stua ca en halv time.he he.
kl 8 var hun klar til å stå opp.
Ja jeg sleit litt da,men kom meg opp.
Vi sov ca en time litt etter på.
I dag skulle vi være med bestemor Kari og bestefar Bjørn.
Før de kom å hentet oss måtte vi da kle på oss.
Så dagen outfit var:

Body fra rock my baby
Bukse fra Cubus
og smekke fra name it..
Se hvor kult hun ligger.
Hun lå sånn på alle bildene jeg tok.måtte le av snuppa da ;0)
Så kom bestemor og bestefar.
Vi dro en liten tur på plantasjen.
Og der fikk vi pomfri

hmmm.dette var noe rart.
Første gang hun får smake på dette.

skal den bare henge der?

mmmm,det var jo godt jo :0)

Etter på ble det desser:

aaaa...
oooo,litt kaldt mamma..

hmm.liker jeg det tro?

Mamma.......ikke

vær så treg da..
Is var noe hun syntes var godt.
Begynte å hyle når hun ikke fikk mer,men kan jo ikke akkurat gi henne for mye siden magen er ikke vant til is osv.
Men brus og sånne ting kan vi holde oss langt unna ende i vertfall.
Starter i smått med is ;0)

Etter på dro vi på graven til pappaen til bestefar.
Masse fine blomster osv.
Bestemor tok fine bilder av Alea-Clarise men de bildene har ikke jeg..
Når vi skulle hjem begynte hun å bli sliten og sulten.
Så da gråt hun

stakkar jenta mi.
Men gikk bra til slutt.
Kom oss hjem til både mat og senga :0)

Ja da sier jeg natta fra oss :0)
Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar