tirsdag 31. august 2010

Står :0)

Ja snuppa er så flink..
Begynner å reise seg mer opp.
men setter seg fort ned igjen.
Søt er hun,blir litt sinna når jeg sitter i sofaen å tar bilder,men hun får ikke kamera.
Men reiser seg opp når jeg minst aner det.

Kan ikke jeg få kamera mamma?

Så reiser hun seg opp og jeg får ikke tatt et bra bilde :0(

Ikke så bra bildet dette hel,men ser i vertfall at hun står litt..

Så kom farmor og skulle ta med snuppa ut,så jeg kunne få sove litt.
Siden de skulle leke litt på husker osv så tok vi på den nye fine dressen hennes :0)

Smilllll :0)
Vel var veldig godt for hu mor å sove ja ;0)

Anders klarte å ta bilde av Alea-Clarise når hun står ;0)

Først må vi sjekke litt også...

tattaaaa ;0)
I dag spiste vi fisk, bacon,poteter og saus..

Anders sin
Og

min....
ser dere noe som mangler??
Ja poteter.
Jeg prøver å ikke spise poter,ris og brød.
Har gjort dette en uke allerede og gått ned 1 kg :0)
Men må si at det er litt tungt å ikke spise ris,poteter og brød.
Det er jo så godt..

I dag reiste Therese og jeg til Jessheim.
Hvorfor??
He he vi har begynt på turn..
Og fy f sier nå jeg..
Tungt som bare det..
Men gleder meg allerede til neste uke :0)

God natt alle sammen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar