mandag 9. august 2010

Hmm

I dag eller i natt blir det.
Sov jeg på stua.
Anders snorket ;)
Kl halv5 eller no vekker han meg og ber meg gå inn på rommet.
Snuppa venter på meg.
Med det gliset.
Japp tid for pupp.
Så dro Anders på jobb,eller i dag var han faktisk på RIMI på skedsmokorset.
Vel vi sov da til halv 10.
Ble bra overrasket da ;0)
Sto opp
spiste litt osv.
kl 11 er hun trøtt igjen og jeg legger henne.
Når hun våkner begynner hun å bli litt sutrete.
Så jeg gir henne litt mer mat,drikk,pupp,legger meg ned på gulvet med henne MEN ingenting hjelpe.
Hun er sliten fort og sovner igjen.
Anders kommer hjem og jeg reiser til lillestrøm
I morgen skal jeg få negler og torsdag er det håret sitt tur.
Så reiser jeg hjem.
Anders drar for å hente tv :0)
Japp vi har kjøpt oss ny tv :0) med Blueray.tihi..
Føler at vi er med på filmer osv..jeee..
Når han kom hjem dro jeg på strømmen.
For å fikse ting til navnefesten.
Har litt igjen,men det blir jeg nok ferdig med til onsdag.

Ellers ikke noe nytt..
Alt bra med dere?

1 kommentar:

  1. så koselig dere har det.. selv om det blir mye søvn og stå opp hele tiden men sånn er jo livet til de små ennå =) alt bra her snuppa miss ya

    SvarSlett