torsdag 12. august 2010

Litt dit og litt datt :0)

Måtte bare ta bilde av Alea-Clarise i går med de klærene hun hadde på seg.
Synes det tøyet er så søt ;0)

TIRSDAGS OUTFIT :

Mummi bukse og Mummi body fra Lindex
Mummi sokker fra Lindex
Og smekke fra name it :)

Ellers så har Alea-Clarise kost seg masse i dag sammen med pappa.
Jeg skulle til frisøren og fikse meg så jeg ser "bra ut" på lørdag.
Jeg hadde time kvart på 11,men trur dere ikke frisøren var 1 t forsinket..
Kjente at jeg ble irritert,men så får jeg beskjed om at jeg skal få det gratis.(skulle farge håret)
jaja da venter jeg.
Jeg var da ikke ferdig før kl 15,så da møte jeg Anders og snuppa på jobben hans.
Så byttet vi ;0)
Ps ble bra på håret.

Når vi kom hjem lekte vi og hadde det gøy.
Hun har blitt super rask på draingen sin så prøvde å ta bilde av henne,men ser ikke det så godt.
+ at sola skinner sånn at vi ser bare silhuetten hennes.

Er snart ved bordet

tar på bordet

drar seg forbi bordet

og er å¨vei til Kira og meg ;0)

Også ga jeg henne kamera,hun holder selv mens jeg hjelper henne og trykke.he he

Tar bildet av Kira.

beina vår

og alt ;0)
Er hun ikke flink?

Nå skal hun sove,er egentlig litt tidlig,men hun har ikke sovet siden 4 så hun er trøtt.
Det er i vert fall stille på rommet nå.
Bedre å legge henne nå enn å få en som er overtrøtt.

Ellers så gleder vi oss til å se bestemor i morgen :)
Bestemor,bestefar og tio(onkel på spansk) kom i går:)
Jippi.
I morgen skal vi også til en allergi lege med Alea-Clarise å vi satser på at hun ikke er allergisk mot noe.
Ha en super dag :0)

2 kommentarer:

  1. Så flink til å ta bilder da =) håper at henne ikke er allergisk mot noe får krysse fingra å tær =) håper dere får en strålendes helg =)

    SvarSlett
  2. Ja hun er super flink ;0)
    Nei allergisk var hun ikke,men vi må sjekke henne igjen da..

    SvarSlett