tirsdag 31. august 2010

God morgen trøtt i tryne


det er meg ;0)
Uff..trøtt,trøtt.
Vel i dag sto vi opp sånn ca halv 7.
Ikke så tidlig som 5 osv men for det ;0)

Jeg skylder litt på Anders jeg da.
He he.
Han kom inn for å si ha de,og så ble han stående å se på den nydeligste med lyse på i gangen,så hun fikk det i øya og da våknet hun.
etter det ville hun ikke sove for pappa var jo på stua.
Trodde hun.
Han var ikke det,han er jo på jobb.
Så nå har vi spist litt,skifta 2 ganger ;0)
Og lekt.

DANSER MED ULVER er rå ;0)
Må leke litt med Kevin Koster ja ;0)

Så synge og danse litt.ha ha..

Jepp det var det,nå skal jeg gå å leke litt til så skal jeg se om snuppa vil sove litt til.
Det vil jeg ;0)

Skriver nok mer etter på satser jeg på.
Ha en strålende Tirsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar