tirsdag 23. februar 2010

zzzz,herregud som du snorker ;0)

Vel i natt kl 05.00 ringer vekke kl.
Nå er det på tide at snuppa skal få mat..
Anders vil du ta Alea opp og skifte henne sier jeg med grøte stemme,(trøtt ja;0) )
Ja da sier han og snur seg.
Anders skal du skifte på henne??
Ja da og bare ligger der..
En siste gang: Anders skal du eller jeg skifte på henne??
ÅÅÅ,kan ikke du a?jeg er så trøtt..
Nei du sier det ;0)
Ja da det er greit sier jeg, men du sa at du skulle..
Hæææ,sa jeg det??
Hihi..
jeg står opp og går inn på badet å skifter på henne..
Vi har endelig fått et lite lys på bade så hun slipper å bli blind når hun kommer inn,så da er det lavt lys..
Vi prater og koser litt også er det inn på rommet for å få mat...
smatt samtt sier det,men ved sina oss sier det zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..
Anders kan du snu deg?du snorker..
Ja men jeg ligger jo på siden..
Nei du ligger på magen..
#"¤¤&%&%& ;0)
hehe.han snur seg, men tar ikke lange tiden før han begynner å snorke igjen.
Snuppa sovner til slutt, men jeg klar ikke å sove når jeg har et lokmotiv ved sina meg.
Legger Alea-Clarise i senga si og jeg går å legger meg på sofaen..
Håper bare Anders våkner når hun våkner da..
Ikke no problem kl 8 kommer han skal hun skiftes på eller ha mat??
Kom hit med henne du ;0)
Og sulten var henne.
våknet igjen kl 9.30 og hun sover ved sina meg,og "spiser" forsatt.hehe.
tror hun har slippet en stund, men tar den innemellom..

Måtte på strømmen en tur i dag å,hehe..
Måtte kjøpe pysamasjer til henne, hun vokser jo så fort.
Pumpet meg for første gang, og når jeg kom hjem matet Anders henne noe hun syntes var rart.hmm..
Men mat fikk hun ivertfall..

Sovnet kl 18.00 og måtte vekke henne 20.45.
Tid for litt bad og mat..
Må jo vekke henne i natt å, men greit å gi henne litt nå å satse på at hun sovner snart.og vekke henne rundt3-4 tiden..

Jaja..da er det amme tid.
ha en finfin kveld :0)
P.s i dag har hun vært så blid og fornøyd så nå håper vi at hun har fått mat nok :0)

1 kommentar:

  1. Såå flinke dere er.. var morro å høre historien om natta kl 50 00 haha.. var morro å lese. måtte lese høyt for jon hihi.. sånn hint hint =)

    stoooor klem =)

    SvarSlett